Over ons

Administratiekantoor JeBo Finance is opgericht in 2007. Onze kracht en meerwaarde is onze persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten. Wij streven er naar om onze dienstverlening precies op maat aan te bieden aan onze klanten. Dit is voor iedere klant anders, voor de één betekent dit alles uitbesteden en compleet ontzorgen terwijl een ander kiest voor zoveel mogelijk zelf doen. Ondanks ons brede dienstenpakket streven wij ernaar om voor iedere klant vooraf duidelijke en vaste prijsafspraken te maken.

Alles uitbesteden

Je kunt bij ons al jouw administratieve, personeels- en fiscale zaken uitbesteden. Dit betekent dat wij jouw boekhouding verzorgen, jouw loonadministratie regelen, al jouw belasting aangiftes (zowel zakelijk als privé) indienen en indien nodig of gewenst jouw jaarrekening(en) opmaken. Dit alles met de benodigde begeleiding en advisering om jou als ondernemer zo veel mogelijk te ontzorgen.

Je krijgt van ons tussentijdse rapportages over je omzet en kosten. Ook kunnen wij periodiek bij jou op locatie de lopende zaken bespreken en je, waar nodig, adviseren. Het is zelfs mogelijk om jouw administratie door ons bij jou op locatie te laten invoeren, zo beschikt je part-time over onze expertise.

Zoveel mogelijk zelf doen

Als je liever zo veel mogelijk zelf doet, dan kunt bijvoorbeeld kiezen voor onze online boekhoudsoftware. Hiermee kunt je jouw administratie zelf bijhouden en beschik je altijd over de laatste stand van zaken.

Je krijgt de nodige begeleiding en uitleg, totdat je het online boekhoud pakket goed begrijpt. Wij kunnen bijvoorbeeld eens per kwartaal jouw administratie controleren, waarna je zelf je BTW-aangifte kunt indienen. Je kunt uiteraard ook je eigen boekhoudsysteem gebruiken en ons eens per jaar inschakelen voor de controle en fiscale aangifte.

De mensen van JeBo Finance

Jean-Pierre van Boxel

Els Kuipers

Hans Dijks

Duidelijke tarieven

Of je nu kiest voor alles uitbesteden, zoveel mogelijk zelf doen of een tussenvorm, je krijgt van ons altijd vooraf een prijsopgave voor de afgesproken werkzaamheden. Voor de meeste werkzaamheden spreken wij met onze klanten een vast tarief per jaar af. Je kunt kiezen voor een vast maandbedrag, kwartaalbedrag of facturatie naar rato van de uitgevoerde werkzaamheden. Welke variant je ook kiest, wij brengen NIET ieder telefoongesprek, advies of korte vraag in rekening, deze zaken zitten in de prijsafspraak inbegrepen.

Wilt je een geheel vrijblijvende afspraak maken om jouw situatie te bespreken? Neem dan contact met ons op!

Administratiekantoor JeBo Finance is lid van brancheorganisatie NOAB. NOAB staat voor de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen.

NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB. Bij NOAB zijn ongeveer 1.000 kantoren aangesloten – en dat aantal groeit nog steeds. NOAB zet zich op verschillende manieren in om de belangen van haar leden binnen en buiten de sector te behartigen.

Keurmerk

Daarnaast geldt het NOAB-kwaliteitskeurmerk al jaren als de norm in de branche. Het NOAB-lidmaatschap wordt pas toegekend als een administratie- of belastingadvieskantoor zich richt op kwaliteit en aan een pakket van eisen voldoet. Een kantoor met een NOAB-logo garandeert daarom kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.